Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tuff natt

Publicerad 2013-07-24 13:34:27 i Alvin <3

I gårkväll var det Alvins tur att få feber. Precis som Milo gick febern upp till 40 grader och han blev jätte trött och fick inte i sig någon kvällsmat eller vätska. Inatt har båda grabbarna gnällt och vaknat och väckt varandra så det har inte blivit mycket sömn alls för oss. Idag har jag fått i Alvin ytterst lite nyponsoppa och alvedonen hjälper inte mycket alls. Får hoppas det här går över lika fort som Milos gjorde. Milo är som tur var pigg och glad trots jobbig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela