Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sköna sol

Publicerad 2013-07-04 17:08:00 i Familjeliv

Solen tittade förbi som lovat idag och självklart blev det vattenlek direkt. Grabbarna har alltid varit galna i vattnet och direkt när solen kommer åker kläderna av. Smultron har vi också hunnit plocka så vi kan göra en hel paj. Skogspromenad och en promendag till affären har vi också tagit och nu sitter vi på altan och myser med diverse gottigheter. Imorgon är äntligen Pappa ledig så då får vi hitta på någon rolig familjeaktivitet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela