Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Modemedvetna Alvin

Publicerad 2013-07-03 09:42:00 i Alvin <3

Så längre jag kan minnas, iallafall från 2 års ålder har Alvin själv valt ut sina kläder och helst är det skjortor han vill ha. När han var 3 år var det mycket och är fortfarande bilar och superhjältar han vill ha på kläderna. Tar jag fram något han inte gillar byter han genast ut något av plaggen så det passar honom bättre. Han hjälper även mig med shopping när vi är på stan och gillar att matcha ihop plagg. I Turkiet var han likadan, bland de första dagarna gick han förbi en väskaffär och pekade ut en väska och sa "den ska jag ha" och så fick Alvin och Milo en sådan. En jätte fin Adidasväska. Han fick också en converset-shirt och Nickeskor. Mammas modefreak!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-03 09:51:23

Underbara Alvin!!! ❤❤❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela