Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos önskelista

Publicerad 2013-07-06 21:15:00 i Allmänt

Snart fyller Milo år, närmare exakt om 3 veckor. Det är alltså dags för kalasplanering, presentinhandling och andra förberedelser för kalas som gäller nu. Milo har blivit lika bil och motorcykel intresserad som sin bror så det är mycket sådant i fokus nu. Det får väl bli ett bilkalas i år, förra året var det piratkalas som gällde. Milos önskelista från Biltema:
Önskelista från Åhlens:
Önskelista från P.O.P:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela