Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos födelsedag

Publicerad 2013-07-22 19:30:25 i Milo <3

Idag har Milo varit frisk och kry som tur var. Vi började dagen med att öppna paket från mamma och pappa sedan gick vi till hästarna. Efter promenaden gick vi till cafét och tog oss en glass och lekte i lusthuset. Väl hemma lekte vi i poolen då det var så varmt ute även idag. På eftermiddagen kom moster och då blev det ett dopp i det blå och när mormor kom ut blev det äntligen tårtkalas! Topp tre bästa presenterna idag blev en sparkcykel, en stol till Milos rum och en stor lastbil.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-07-22 22:18:20

Vilka härliga bilder :)
Såg nu på bloggen att du ville ha receptet på gurksoppan, skrev den på instagrambilden hoppas du såg det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela