Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Grattis Milo 2 år!

Publicerad 2013-07-22 07:43:00 i Allmänt

Milo blir stora killen idag, hela 2 år gammal. Vart tar tiden vägen igentligen? Var det verkligen hela 2 år sedan vi fick vår lille skatt, Milo? Jag kan inte tro det!
 
Idag min älskade lilla Milo blir du iallafall 2 år gammal. Mycket har hänt sedan den dagen du föddes, du har lärt dig så mycket så fort och ska göra allt som alla större barn (speciellt din bror) kan göra. Du hade brottom med att krypa och att lära dig gå så att du kunde hänga efter brorsan och redan när du bara var 10 veckor försökte du åla fram till honom (fast du inte kom så långt). Nu springer du och hoppar omkring som att du aldrig gjort något annat. Du pratar mer och mer för varje dag men det du älskar att säga mest är "Nellie Belli" (mosters hund). Du lägger alltså ihop två ord nu men förstår allt man säger och gör allt man ber dig om. Du har en egen vilja till tusen och ska göra allt själv. Vill man hjälpa dig kan du bli väldigt arg tills du fått klara dig själv. En bestämd liten kille är vad du är min kära son.
 
Grattis min skatt på födelsedagen, älskar dig!
 
 
                                                                      Milo 1 1/2 år
Milo 1 år
Milo 6 månader
Milo som nyfödd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela