Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag på badet

Publicerad 2013-07-29 15:04:00 i Familjeliv

I morse styrde vi kosan till badhuset för lite lek och skoj. Syrran, Malin och hennes lilla grabb hängde också på och alla hade vi nog lika roligt. Rutschkanerna var väl de som lockade mest, vi hann knappt komma ner förrän grabbarna roppade efter mer. Alvin simmade omkring med sina puffar på djupan och var så duktig. Nu ligger vi alla i trädgården och är helt slutkörda efter en dag på badhuset.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-29 17:04:15

Inte styrde ni väl kossan till stan? Det var väl kosan du menade? Skärpning om jag får be!!! :-/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela