Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Egentid

Publicerad 2013-07-10 09:29:13 i Festligheter

Igår blev barnen hämtade av farfar för en liten sleep over på farmor och farfars land. Grabbarna var överlyckliga och packade deras väskor direkt för en övernattning. Jag och Richard började genast att planera vad vi skulle hitta på och kom fram till det vanliga. Det blev en planka på bästa Butlers och några goda drinkar på Trädgår'n. Idag blir det inte lika roligt, utan idag passar vi på att tvätta, diska och städa stugan.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-07-11 00:01:39

Gu va mysigt! Och gott :)

Postat av: tessan

Publicerad 2013-07-11 19:41:21

Gud så mysigt för er. Tycker det är så underbart att ni spenderar så mycket tid ihop på egenhand och unnar er det som småbsrns föräldrar för det är inte många som gör eller får till den tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela