Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bus och shopping i stan

Publicerad 2013-07-23 14:28:00 i Allmänt

Det var så grått och trist ute i morse så vi tog oss en promenad till stan. Först stannade vi till i en park och lekte lite innan vi tog en lunch på stan. Sedan shoppade vi lite saker till barnrummet på HM och jag fick med mig lite hem från Bikbok och Ginatricot. Summan skulle gått på 730 kr men efter rabatten blev det endast 120 kr. Ett lyckat köp med andra ord! Nu lyser solen igen och barnen plaskar i poolen. Lycka!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-07-23 17:28:34

Man blir så glad när man lyckas med bra fynd.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela