Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sjukstuga it is

Publicerad 2013-01-18 08:14:00 i Barnen <3

Igår började Alvin klaga på magsmärtor och hade diarre och i natt vaknade han två ggr och behövde gå på toan. Vid frukostbordet hinner han bara titta på frukosten innan han börjar spy. Den här gången hann vi iaf inte packa väskan än som sist för denna helg skulle han spendera hos farmor och farfar. Milo är också sjuk, han är inte magsjuk (än) utan förkyld och fått hostan tillbaka. Nu får det bli helgmys med familjen istället. <3
Bild från igår på pojkarna x och kex.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-01-18 10:02:45

Uuuuusch o fy. Stackars Alvin. Hoppas ni klarar er nu!!
Säg till om ni behöver hjälp med nått under helgen. Kramisar

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-19 06:36:01

Neej, stackars er. Fy för magsjuka, hoppas ni klarar er iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela