Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nya sakerna

Publicerad 2013-01-04 08:41:00 i Barnen <3

Barnen har lekt och lekt och lekt med sina nya leksaker de fick i julklapp. Hela dagarna leker de så fint ihop och självklart blir de även osams ibland och vill ha samma saker men oftast leker de fint ihop. Alvin är lite arg över att snön smällt så han inte kan åka på hans nya snowraser men annars kan vi ju leka med resterande nya sakerna de fick i jul. Bilbanan och Hoppetossan (pippis sjörövarskäpp) är stora favoriter här hemma förutom Snowrasern. Nu börjar jullovet dock luta sig mot dess slut så idag tänkte jag att vi skulle lämna hemmets trygga tillvaro och de nya leksakerna för något roligt äventyr, vad vet jag inte än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela