Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 1 1/2 år

Publicerad 2013-01-22 09:07:00 i Milo <3

Tänk att Milo blir 1 1/2 år gammal idag. Tiden bara springer i väg som vanligt och Milo har blivit så stor och vuxit så mycket på detta halvåret. Han har börjat på förskolan vilket betyder att han spenderar vardagarna utan sin mamma nu och leker med kompisarna istället. Han är så duktig och klarar av så mycket som de stora barnen på förskolan gör. Han är med i leken och förstår reglerna med tyst kommunikation. Han pratar mer och mer och härmas mycket. Han förstår i stort sätt allt jag säger och följer instruktioner. Frågar jag var magen är, blöjan eller lampan kan han visa det med. Åh min älskade fina lilla kille har blivit så stor.

Kommentarer

Postat av: BelleBoo

Publicerad 2013-01-22 21:40:47

Hej! Jag har just öppnat min webshop och försöker få folk att hitta dit :). Jag säljer egendesignade tavlor med härliga, roliga och tänkvärda budskap i lite shabby chic-stil. Kika gärna in om du vill! belleboo.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela