Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inskolningsdag 4

Publicerad 2013-01-11 12:54:31 i Milo <3

Idag var sista inskolningen för denna vecka och även idag gick det bra. Milo spenderade dagen helt utan mig och lekte och la pussel med fröknarna medan jag var längre bort vilket gick jätte bra när det var på hans intsiativ men när fröken frågade om hon fick byta Milos blöja gick det inte. Då skulle mamma självklart följa med. Milo hade också sin premiärlunch idag på förskolan vilket också gick bra. Dock kunde han inte sitta still och äta så länge som han brukar då han var jätte trött så vi gick hem och Milo fick sova gott i vagnen. Nästa gång är det pappas tur att skola in Milo då jag ska till skolan på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela