Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inskolningsdag 3

Publicerad 2013-01-10 12:10:44 i Milo <3

Idag har det gått riktigt bra för Milo på inskolningen. Han har äntligen vågat visat sitt riktiga jag och med det menar jag att han har pratat och lekt utan att ha koll på mig. Vi började med att lämna kvar Alvin ute på gården i snön med sin grupp medan Milo gick in och hade vattenlek. Där ville han att jag skulle hålla mig nära och hade stenkoll på mig medan han lekte. Men så fort kläderna åkte på igen sprang han och showa och prata med fröknarna istället för mig. När det sedan var dags att gå hem vinkade han och sa hej då flera gånger innan jag fick i honom i vagnen. Där sover han nu än efter alla intryck. En lyckad dag på förskolan med andra ord.
 

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-01-10 12:35:33

Jo det var jag som Hade kommenterar. Låter toppen att det går bra för er.

Vad ska du läsa till nu? Och jobba?

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-10 13:08:01

Skönt att de går bra! Är de imorgon med? Nästa vecka?

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-01-10 17:30:38

Va kul att det går bra för lille Milo! Puss

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2013-01-10 19:28:06

Yes, hela denna vecka och nästa men på måndag får pappa ta över då jag börjar skolan. :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela