Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gott avslut och början

Publicerad 2013-01-02 10:29:00 i Festligheter

Nyårsafton firades hos några vänner några gator bort. Där åt vi trerätters, sjöng och dansade tills barnen blev trötta. Då lämnade vi barnen hos mormor där de fick sova över så jag och maken kunde fortsätta firandet. När barnen hade somnat blev det mer sång och dans för oss vuxna till tolvslaget sedan blev det champange och sigarrer (för männen) och kl hann bli 01:30 innan vi vandrade hemåt. Alvin gillade inte alls fyverkerierna och sa att han inte tyckte det var kul vilket han aldrig sagt förut. Milo tyckte dock det var intressant att titta på alla vackra färger i himlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela