Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Förskolestart för Milo

Publicerad 2013-01-08 12:05:00 i Milo <3

I morse knallade pojkarna och jag ner till förskolan i den nya vita snön som kommit under natten. Alvin sa att Milo hade blivit stor som skulle börja på hans förskola men jag fick inte lämna honom själv för då skulle han börja gråta efter sin mamma. Vi började med en timmes inskolning idag där grabbarna kunde bekanta sig med förskolemiljön idag. Det var nänligen tre grabbar som började sin inskolning idag. Vi hann också ha en liten fruktstund innan vi gick. Milo klampade omkring bland hans favoritleksaker -köket där hans storebror visade honom omkring och sen hängde Milo där i stort sett hela timmen och när vi skulle gå blev varken han eller Alvin glada då de ville vara kvar och busa. Hoppas nu att det kommer gå lika bra imorgon!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-08 20:55:02

Spännande med inskolning! Kommer de gå på samma avdelning?

Bianca och Matilda går på olika men de träffas ofta om dagarna ändå :)

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-01-09 12:33:48

Va roligt att det går bra för han och jag hoppas det fortsätter lika bra för er.

Är det du som håller i hela inskolningen denna gång?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela