Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En natt på akuten

Publicerad 2013-01-21 14:14:53 i Milo <3

När jag la Milo i hans spjälsäng igårkväll kastade han ur sig på golvet och skadade sig ordentligt. Han landade på handen på något konstigt sätt så nu är tummen dubbelt så stor och blå. På akuten visade det sig att han hade en sättning i tumroten och ingen fraktur som tur var. Han visar väldigt tydligt att han har ont men har varit jätte duktig att visa upp handen helt stilla utan gråt. Han fick mycket beröm av läkarna kan jag säga. Väl hemma igen spyde han så kanske fick han någon liten hjärnskakning också? Det har varit mycket gnäll så han har riktigt ont och läkarna sa att han kommer att ha det i några dagar framöver. Usch och blä! Idag vabbar mormor så jag kan gå på min första lektion iaf.

Kommentarer

Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

Publicerad 2013-01-21 19:54:54

nemen fy lille vän! tänk så snabbt de går, bara på några sekunder :(

Postat av: Jennica - mamma till Melwin

Publicerad 2013-01-21 21:55:18

men stackars liten :( hoppas det blir bättre snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela