Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

BVC och läkarbesök

Publicerad 2013-01-29 14:15:00 i Milo <3

Idag hade Milo 18 månaders kontroll på BVC, han låg på över medel med sina 83, 5 cm och strax under med sin vikt på 10,5 kg. Han följer sin kurva finfint med andra ord. Vaccination fick han också idag i ena låret men sa inte ett knysst, mycket beröm fick han och inte bara för han var duktig men också för hans fina kläder. Hon tittade också på tummen som hon inte tyckte såg bra ut 9 dagar sedan olyckan så hon skickade oss även till läkaren. Läkaren konstaterar då att det visst var en fraktur i tummen så det kunde se ut så här i en månad. En skelettfraktur tar ca 1 år innan det är helt läkt. Nu vet vi iallafall varför han fortfarande är svullen och har ont!

Kommentarer

Postat av: Hanna Karlsson

Publicerad 2013-01-29 21:23:26

Stackars liten med en fraktur i tummen...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela