Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bortlånad

Publicerad 2013-01-30 07:46:00 i Alvin <3

Igår kom moster Elin hit och tog med Alvin på en sleep over. Alvin var helt överlycklig och rabblade en hel lista på saker att göra och äta. Det är ju viktigt vad man äter liksom. Igår hade de gått i djuraffärer och fikat och idag skulle de till busfabriken. Vilken moster barnen har! Milo var ju tvungen att vara hemma iochmed läkarbesöken. Igår hann han ockå träffa två små pojkar i tio minuter mellan sovning och läkarbesöken med. Lina och Malin kom hit med sina små på en snabbfika något som skulle blivit en eftermiddagsfika och bebisträff. Får bli en annan gång helt enkelt!

Kommentarer

Postat av: Je

Publicerad 2013-01-30 21:30:52

Va skönt o kunna låna ut en av kidsen ibland. Någon jag också helt plötsligt uppskattar: att Bara ha en unge hemma, de är lyx. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela