Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Back to school

Publicerad 2013-01-28 08:18:00 i Allmänt

Äntligen är barnen friska och Milo klagar inte över tummen längre om han inte slår till den. Hela veckan har han annars gnällt bara man kommit i mot eller tagit på en tröja. Magarna är också stabila efter en vecka med magsjuka. Nu får vi se hur dagens lämning går då Milo varit hemma enda sedan inskolningen. Hemma har han varit väldigt mammig och klängig så Alvin sagt till att jag faktiskt är hans mamma också. Men så fort jag är ute ur huset är det ingen fara, då klarar han sig hur bra som helst. Får hoppas det blir så imorn med så får jag ta det jobbiga sen. Det skall påpekas att Milo aldrig varit mammig annars utan det är just vid sjukdomar och så här dant har det aldrig varit förr! Så här ser nu Milos tumme ut, över en vecka sedan olyckan. Fortfarande svullen och med en nagel som ser ut att lossna när som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela