Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins inskolning

Publicerad 2013-01-07 10:12:00 i Alvin <3

På bilderna nedan ser ni Alvin 1,8 år gammal på hans inskolning på förskolan. Det var pappa som fick skola in honom och allt gick jätte bra och de tyckte att Alvin var ett typiskt "dagisbarn". Tror de beror på att vi varit på så mycket barnaktiviteter så som babysång och öppna förskolan innan. Nu kan jag bara hålla tummarna för att det ska gå lika bra för Milo imorgon för då är det hans tur att inskolas. Tur att det var ett snabbt virus som kom samtidigt som den gick typ igår så inskolningen blir möjlig i morgon. Åh så spännande de ska bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela