Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

-Soppa mamma!

Publicerad 2013-01-09 17:15:00 i Barnen <3

-Jag vill ha soppa mamma! Denna mening hörde jag många gånger innan jag tog fram ingredienser och började koka soppa med barnen idag.
 
-Får jag göra dittan och dattan mamma och det med? börjar Alvin tjata om när vi väl börjar med maten och Milo undrar - ä dä, om allt jag tar fram.
 
När soppan och ostmackorna äntligen är serverade äter barnen som aldrig förr, vilket de gjort hela dagen idag och igår. Vad tror ni jag hör 5 minuter efter maten är bortdukat? -Jag är hungerig mamma! Vad har hänt med mina barn? Köttfärssoppa blev det idag iaf.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2013-01-09 18:07:25

Härligt att de äter :D

Haha, vad gullig han var mot hunden..mindre kul för dig kanske ;)

Skönt att inskolningen verkar gå bra!

Postat av: ★ Katta - Mamma till 3 & Gravid ★

Publicerad 2013-01-09 20:54:49

sv : hehe , barn har härliga kommentarer ibland :) Vår stora tjej vet oxå att vi måste jobba men ibland är hon extra mammig eller om hon saknar mig då tycker hon att de suger att jag jobbar så mycket .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela