Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vårtecken

Publicerad 2013-02-28 14:13:51 i

Det är så härligt med en värmande och bländande sol ute om dagarna och så härligt att höra hur det droppar ute när snön smälter och fåglarna kvittra i träden. Färger börjar synas överallt och solglasögonen kommer fram och en massa andra roliga vårtecken. Vi får hoppas att det fortsätter så här så är vinten snart ett minne blått. Det kan väl ändå inte vara bara jag som är trött på den långa vinten som varit nu? Ska det inte bli skönt med vår nu? Alvin tjatar om att när det blir varmt kan vi flytta ut till landet och hoppa studsmatta och Richard längtar efter grillen, jag själv längtar ut i den vackra natur vi får i Sverige på våren med en skinande varm sol i ryggen. Ja, för våran del får våren gärna vara här nu!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-03-01 08:13:35

Vist är det skönt med dessa vår tecken men dess värre pratas det ju om att det kommer komma ett bakslag. Vilket jag hoppas inte inträffar. Dess värre har jag ingen som hade tid eller kunde riskera att komma hitt när olivia var sjuk. Så det blir att man får reda ut det på egen hand. Nu är dom friska så vi kommer ut och i väg lite vilket känns bättre. Hoppas ni med snart blir friska och krya snart

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela