Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Världens bästa!

Publicerad 2013-02-19 20:32:00 i Allmänt

Som sagt var det ännu en vab dag för oss här hemma men Alvin har inte klagat något över magen så det verkar vara över nu. Pojkarna kommer ändå vara hemma från fsk två dagar till då Richard är ledig onsdag och torsdag. Jag själv hänger i skolan då, men det ska bli skönt att komma hemifrån lite. Som tur var kom mamsen hit och gjorde mig och pojkarna sällskap idag. Med sig hade hon supergoda mackor och semeltårta från Lindahls som vi har smaskat på i eftermiddag. Tack för idag världens bästa mamma och mormor. Du lös upp vår dag med din närvaro.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-19 22:32:05

Och ni är världens bästa barn och barnbarn! Kraaam ❤

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-20 07:36:39

Vad gott det lätt och såg ut. Det är skönt när man vet att man har sådana personer runt om sig det gör vardagen lite lättare :)

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-02-20 09:33:10

Visst är det skönt när man får sällskap hemma om dagarna, av någon VUXEN!! Hehe. Hoppas ni får hålla er friska ett bra tag nu. Kram kram

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2013-02-20 09:54:23

Tack :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela