Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Så sjukt!

Publicerad 2013-02-01 15:16:00 i Sarah talar

Träffade en tjej idag i skolan som det visade sig att jag hade mycket gemensamt med. Vi har nämligen gått i samma klass på lågstadiet och sedan samma skola igen på högstadiet. Sedan har jag inte sätt henne igen. Nu visade det sig dock att vi hade gått på samma gymnasium med, tillochmed samma linje utan att ha sätt varandra. Hon jobbar nu också i samma område där mitt boende som jag jobbade på ligger, det är bara en gata emellan. Och hör och häpna, det visade sig också att hon bor i samma område som vi och tillochmed på samma gata! Hur har detta gått till utan vi ens visste om det eller har träffat varandra? Jag har inte ens sätt henne i affären liksom. Haha detta skrattade vi iallafall gott åt idag. :-) Jag i skolan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-01 16:00:43

Vem va den tjejen då?
Föresten, vilken gata bor ni på? :)

Postat av: Sarah Fredriksson

Publicerad 2013-02-01 17:04:39

Vem undrar? ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela