Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Melodifestivalen, godis och dans

Publicerad 2013-02-10 16:13:00 i Familjeliv

Igår packade vi väskorna och spenderade lördagen hos mormor. Vi hade lite ost och kexmys till melodifestivalen och vi får ju inte glömma lördagsgodiset, vilket blev en rejäl skål. Barnen sjöng och dansade som tokar till festivalen men jag och mamma tyckte inte att det var så mycket att ha. Där emot tyckte vi det var starkt jobbat av tjejen med ms att stå så stark på scenen och dessutom ta sig vidare till finalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela