Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lördag hela veckan

Publicerad 2013-02-16 16:21:00 i Barnen <3

Denna vecka har kidsen endast varit på förskolan måndag och tisdag sen har Richard varit ledig onsdag och torsdag och sedan har de varit hemma till dess. På Måndag och tisdag har jag hemmastudier så då skulle jag kunna ha dom hemma om jag hinner med all plugg på kvällarna och sedan är Richard ledig igen så vi får se hur vi gör. Skulle vara skönt att slippa bakterierna på förskolan, känns ju som att väldigt många är sjuka just nu iaf halva Sverige typ? Idag är det ju lördag på riktigt och vi började lördagen ute i backen med snow racern. Sedan blev det lunch hos mormor och en eftermiddag med farmor och farfar. Trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela