Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Limmad läpp

Publicerad 2013-02-16 10:03:39 i Milo <3

Igår kväll hade vi en vild övertrött Milo som inte riktigt visste vad han gjorde som tillslut sprang rakt in i bordskanten och slog i läppen ordentligt. Det blev ett djupt håll, ett jack på ca en centimeter som bara spruta blod både i mun och utanpå läppen. Det verkade som att det var ett hål rakt igenom läppen och Milo skrek och skrek tills han hamna i vad jag tror chock. Helt plötsligt när det slutade blöda satt han helt stilla och rörde sig inte och vi fick knappt kontakt med honom. Usch det var så läskigt, men gick över när vi åkte till läkarmottagningen. Väl hos läkaren öppnade de såret och limmade ihop det då han tyckte det var onödigt att sy för det hade bara gjort mer trauma än något bra för Milo. Annars går ju stygnen inte upp lika lätt som limmet kan göra. Nu gäller det att hålla koll på vildingen så han inte slår upp det igen, det är tre sår han har och inget gick rakt igenom som tur var.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-02-16 12:55:49

Aj då han har verkligen otur hoppas han håller sig borta från alla skador och sliper åka till sjukhuset mer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela