Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Får det lov att vara ett hjärta?

Publicerad 2013-02-14 13:53:00 i Festligheter

Alla hjärtans dag eller Valentine´s day firar vi idag med blommor och med blad? Jag gav iallafall familjen en godisskål från Guldfynd med ett gäng godishjärtan i att fira dagen med. Gissa om grabbarna blev glada? Själv ska jag strax få en god middag serverad av min älskade man som barnen dukar så fint till. Dagen i ära kommer i från våra fåglar som i mitten av februari söker och finner varsin partner.
 
Detta inspirerade pojkar och flickor att fundera på vem som skulle bli deras Valentin, alltså någon som de skulle hålla ihop med ett tag framöver enligt Wikipedia. Har ni hittat någon käresta att fira dagen med?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-14 15:55:58

Nej jag har inte hittat någon ;-D

Postat av: Stolta mamman

Publicerad 2013-02-14 18:56:05

Inte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela