Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alla hjärtans dag presenter

Publicerad 2013-02-17 10:23:00 i Alvin <3

I helgen har grabbarna fått alla <3 dag presenter av mormor. De fick tre böcker att läsa och pyssla med. Ända sedan i jul när de fick en varsin julbok har vi läst dom som godnattsaga i stort sätt sedan dess, men nu kan vi äntligen byta ut dom för grabbarna älskade även de nya böckerna. Igår kom farmor och farfar hit och grillade med oss och även denna kväll slutade olyckligt, nämligen med en ner spydd Alvin. Jag förstod att det inte stod rätt till då grabbarna var väldigt trötta då båda sov middag under dagen och jag kunde knappt väcka dom sen när det var dags för mat. De ville heller inte äta, inte ens fika. Nu gnäller Alvin att han har ont i magen stackarn. Det är bara att hålla tummarna för att detta inte blir värre nu. Tur att vi kan hålla grabbarna hemma i veckan utan att vabba!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-02-17 11:46:03

Åååh säkert från oss ni fick det :( Hoppas ni klarar er. Här är det bara Leon som kräkts änsålänge..
Kram kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-19 12:42:20

Vilken snäll mormor de har :-D

Postat av: Stolta mamman

Publicerad 2013-02-20 09:53:46

Verkligen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela