Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo 2 1/2 år

Publicerad 2014-01-22 09:17:00 i Allmänt

Idag blir min minsting 2 1/2 år gammal,  eller ung passar kanske bättre? I vilket fall som helst är han en stor kille nu som bara ska efter de stora barnen och leka. Han pratar väldigt mycket och speciellt om saker som hänt som han behöver bearbeta,  som när han ramlade eller när vi åkte spårvagn. Han berätter då om detta för alla i flera dagar kan man få höra om händelsen. Han gillar att måla och gör det minst en gång om dagen, det ser ut som en massa kludder men han säger att det är jag han målat av eller en elefant. Färger frågar han ofta om och frågar man honom då är allt blått. Hemma är det pottan som gäller men det sker olyckor fortfarande ibland, helst när han är trött. Är vi ute eller iväg är det fortfarande blöja som gäller. Annars är han som vanligt en glad, bestämd och gosig liten grabb med stor personlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela