Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lunch, middag och bio!

Publicerad 2013-12-30 20:45:00 i Festligheter

Idag hade vi lunchgäster hemma hos oss, Carro och Peter (från sthlm) kom för att umgås lite med oss. Vi åt pizza och medan jag och Carro tjattrade (som vanligt ;) i köket satt grabbarna och spelade tv-spel i vardagsrummet. Efter lunchen hade jag en date på stan med mamma. Vi behövde handla lite inför nyår och så tog vi en middag + drink på Harrys. På stan krylade det av folk så vårt vanliga "häng" (och alla andra typ) var fullproppad.  Efter middagen mötte jag upp mannen, syrran och hennes kille för en biokväll. Det var en mycket händelserik och trevlig dag ska jag säga, och det lär det bli imorgon med!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela