Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Det blev en lååång natt

Publicerad 2013-12-08 13:07:00 i Milo <3

Inatt fick Milo krupp för första gången. Jag hörde redan under morgonen att han lät konstig när han andades men under dagen försvann det helt. Sedan somnade Milo vid 19 på kvällen och vid 22 vaknade han igen och kunde knappt andas. Han lät jätte rosslig och vi fick ringa 1177 om råd. De bad oss då sova sittandes med öppet fönster inatt. Vet dock inte om det hjälpte nämnvärt, idag har han varit trött och sovit i några timmar men annars leker han som vanligt med brorsan emellan åt. Det är tydligen vanligt att få krupp i två-års åldern och just på natten när de ligger ner. Det kan ta en vecka innan det blir bättre men jag hoppas det går fortare för det är jobbigt att se honom kämpa med andningen. Nu ska vi baka och styra inför andra advent! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela