Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Juliga apelsiner

Publicerad 2013-12-11 11:07:00 i Tips

Idag är det inte bara Milo som hostar här hemma så det blir att vara hemma hela veckan från fsk så vi kan bli friska till lördag när vi ska åka på en miniresa. Tyvärr kanske vi får köra på plan b -lämna barnen hemma då Alvins hosta blivit värre. Håll tummarna för oss nu! Jobbet jag sökte i går är mitt, yes de hörde av sig redan igår em och jag börjar den 2/1. Snacka om en perfekt julklapp! Nu sitter jag och Milo med apelsiner, nejlikor och sidenband och det blir så fint och det luktar så gott. Fler ska göras i em!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2013-12-11 12:13:01

grattis till nya jobbet =)
hoppas ni kryar på er där hemma!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela