Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tropicariet

Publicerad 2013-08-29 14:30:00 i Familjeliv

Nu har vi precis kommit hem efter en familjetripp till Tropicariumet i Kolmården. Vi styrde kosan dit i morse då vi kom på att idag är den sista lediga dagen på sommarlovet. I morgon ska jag till nya jobbet och barnen till förskolan efter en lång ledighet. Richard jobbar sista helgen på skiftet så nu börjar allvaret igen. Idag har vi alltså gått bland småapor, stora papegojor och sköldpaddor bla. Vi har även tittat på krokodiler, hajar och ormar. Vi avslutade också besöket med att klappa rockor. Alvin tyckte det var läskigt medan Milo tyckte det var askul, jag håller dock med Alvin. En perfekt dag för att avsluta sommarlovet på!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela