Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Skogspromenad

Publicerad 2013-08-08 11:02:43 i Allmänt

Oj vad vi har promenerat, igår blev det tre riktigt långa promenader och även idag började vi dagen med en långpromenad. Det var lite mulet ute i morse när vi vaknade så det blev jeans och en tunnare tröja på oss men det var visst varmt ute så vi var allihopa svettiga när vi kom hem. Väl hemma fick grabbarna ta på sig ett varsitt linne och Alvin undrade om det var klänning de hade på sig. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela