Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingrunda på stan

Publicerad 2013-08-23 15:09:00 i Shopping

Idag fick Richard sluta tidigare så vi möttes upp på stan för en shoppingrunda. Vi mötte även upp syrran, hennes kille och mamma för lite lunch. Alvin älskar att handla kläder och helst skulle han ha allt i butiken med häftiga tryck på. Jag fick dock stoppa honom då vi har en budget att följa i den här familjen. Dock hade jag självklart önskat att man var ekonomiskt oberoende. Nästa gång blir det skor till hösten och även denna gång kan vi inte handla upp hela butiken . ;)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-08-23 16:24:06

Bra shoppat där! Lät som en trevlig dag också! Snart ska vi åka iväg till ett ställe vi inte varit på för att äta middag ;) Ha en fin kväll!

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-08-23 22:38:55

Åh va kul! Vi kanske kan gå ihop o shoppa höstskor till kidsen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela