Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tillbax i stan

Publicerad 2013-08-25 11:52:00 i Familjeliv

Nu har vi flyttat tillbaka till radhuset igen, den här gången för gott för i år. Självklart kommer vi åka tillbaka till stugan lite då och då för picknick och fix. Väl hemma har vi badat grabbarna och klippt en bra bit på håret, en ny höstgarderob är ju också inhandlat så nu blir de fina till hösten. Vi har också handlat i nya mataffären i området vi bor så nu har vi fyllt frys och kylskåp här hemma igen efter att det har ekat tomt i över tre månader. Nu hoppas vi dock att vi får njuta av sommarvärme ett tag till trots att vi är hemflyttade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela