Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hälsar på förskolan

Publicerad 2013-08-15 12:52:00 i Barnen <3

Imorse tog vi vägarna förbi förskolan igen. Den här gången sprang båda grabbsen in och ville inte gå hem igen. Alvin tyckte att vi skulle ta med oss Milo igen och gå hem utan honom. Det är ett gott tecken som visar att grabbarna trivs och längtar tillbaka till förskolan. Jag är dock föräldraledig augusti ut och nästa vecka åker vi tillbaka till landet så pojkarna får sakna sin fsk ett tag till.

Kommentarer

Postat av: Jeanette - En mammas vardag

Publicerad 2013-08-15 13:19:15

Har en liten tjej hemma som blev sååå glad när hon skulle börja förskolan igen:)

Sv: Ja, det är den:)

Postat av: Karin O

Publicerad 2013-08-15 15:36:11

Mysigt det ser ut:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela