Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första dagen på förskolan

Publicerad 2013-08-30 13:41:00 i Allmänt

Så var dagen här då grabbarna blev lämnade på förskolan efter sommarlovet.  Vi var där 20 minuter innan för att Milo skulle känna sig hemma och allt gick jätte bra. Båda två sprang rakt in och började leka direkt och efter ett tag kramade jag om dom och sa hej då. Det funkade det med tills Milo helt plötsligt ångrade sig och sprank tillbaka till mig och började gråta. Precis som i våras gick det över fort som tur var. Det är ju aldrig kul att lämna gråtandes barn men jag vet ju att de har det bra. Själv cyklade jag vidare till kommunhuset för informationsmöte för mitt nya jobb som förskolevikarie. Förhoppningsvis kan jag få inloggning osv i slutet av nästa vecka om lönesättningen hinner bli klar. Oj vad det ska bli skoj!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela