Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

4-års kontroll

Publicerad 2013-08-06 14:12:00 i Alvin <3

Vi valde att ha 4-års kontrollen denna månad istället för att ta den under semestern, men idag var det dags. Det var syn och hörseltest, ritövningar, färgtest, pärltest, balanstest, bildertest, vikt och längd. Sedan blev Alvin lite trött på alla test så hopp och spring får han visa nästa gång. Dock har hon redan sett en del i väntrummet. Nu är Alvin strax under en meter och 14 kg tung, med bra syn och tal. Trä pärlhalsband och måla gubbar klarade han också galant. Dock ville han inte berätta om pipen så hörseltestet för vi göra om och hoppas han gillar det bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela