Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vilken kväll!

Publicerad 2013-04-27 08:42:00 i Festligheter

Igår mötte jag upp mannen min på stan för att fira 8 år tillsammans. Vi gick och bokade biobiljetter och tog en sväng om på stan. Efter lite shopping tog vi ett bord på favorit restaurangen Butlers för en drink till förrätt, planka och rödvin till varmrätt och toblerone parfait till efterätt med ännu en drink. Det var så himelskt gott som vanligt och proppmätta gick vi därifrån till bion utan att köpa med oss godis. Tack älskling för en jätte trevlig kväll, ser redan fram emot nästa dejt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela