Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vårtecken

Publicerad 2013-04-19 14:59:04 i Allmänt

I morse på väg till förskolan lyste solen så härligt så vi gick lite tidigare för att hinna med lite lek utomhus. Alvin har koll på blommor och visar mig alla han ser då jag är ute efter tussilago och inte snödroppar och annat i rabatterna och idag hittar han äntligen dom och visar sin mamma. Eftermiddagen var dock inte lika fin men det gjorde inte lika mycket för efter mina ärenden på stan har jag spenderat eftermiddagen med pluggande då vi har ett muntligt seminarium på måndag (igen!). Vi får dock hoppas att regnet håller sig borta så vi kan grilla ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela