Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gullungar

Publicerad 2013-04-12 12:32:32 i Barnen <3

Anledningen till att det bara är 2 år lite drygt mellan mina söner är just detta som bilden visar. Syskonkärleken och allt annat dom får ut av varandra. I sommar blir de 4 och 2 år och de älskar att både mysa och busa med varandra. Det är en ålderskillnad jag verkligen kan rekommendera er som vill skaffa syskon till era barn för deras skull. Vi tycker inte det varit jobbigt med två blöjbarn osv då Alvin rätt snart slutade med blöjor ochvvälling när Milo kom till oss så det har fungerat smidigt allting med inte mycket svartsjuka alls från barnen. Vilken ålderskillnad på era barn tycker ni bäst om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela