Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Full rulle!

Publicerad 2013-04-23 12:25:00 i Me, My self and I

Nu är det slutspurten här i skolan då alla stora arbeten ska in och nationella (och andra) prov ska göras. Det första nationella provet är i morgon som fortsätter till mitten av maj. Idag ska ett fördjupningsarbete in och imorgon ska nästa vara inskickat. Som sagt är det mycket just nu så någon större fritid till vänner och träning har jag inte haft på länge. Träningen försöker jag få in med skogspromenader, för rast måste man ta för att rensa tankar, komma på nya ideer och för att bara få andas ut helt enkelt. Sedan tar jag promenader eller cykeln fram och tillbaka till skolan för att få någon motion. Plugga gör jag nämligen 7 dagar i veckan, jag tog ledigt påskafton och det är kanske den enda lördagen på flera månader som jag tog ledigt från puggandet, så ni förstår att det är mycket att göra. I sommar ska jag dock vara föräldraledig så då ska jag försöka ta igen lite kvalite tid med familj och vänner.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-04-23 13:22:42

Ja nu var de ju gööör länge sen vi sågs :( ser fram emot sommaren :D

Postat av: sarah

Publicerad 2013-04-23 18:19:15

På torsdag har vi dock tagit ledigt om ni vill ses på fm? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela