Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bullbak

Publicerad 2013-04-05 07:45:00 i Mat och bakning

Alvin älskar att baka och tjatar flera gånger per dag att baka bröd eller bakverk. Vi lovade att baka surdegsbröd som vi haft på jäsning men tyvärr inte blev bra så det blev bullar istället. Finns det något godare än färska kanelbullar? Barnen fick i sig två stycken och ville bara ha mer under kvällen, helt otroligt hur mycket det får plats i de små magarna. Ändå vet jag att grabbarna inte äter mycket i jämförelse med andra barn i samma ålder. Alvin sa att vi inte fick äta upp alla bullar då det snart är sommar och att vi måste ha med bullar till våra utflykter då. Jag känner dock på mig att vi hinner baka en hel del innan sommaren är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela