Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins önskelista

Publicerad 2013-04-09 09:26:00 i Alvin <3

Nu är det inte många veckor kvar tills min 3-åring fyller 4 år. När han blir 4 år blir han en stor kille säger han, kanske blir man vuxen och lika lång som mamma med men en sak är säker, starkare kommer han att bli iaf. När han är 4 år kommer han kunna söva Milo själv och orka bära på honom också säger han. Det här önskar sig Alvin på sin 4årsdag en så länge. Vad gillar era 4-åringar för leksaker?

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2013-04-10 08:04:55

Stora fina Alvin då! Va fort tiden går :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela