Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tiden bara springer iväg

Publicerad 2012-09-14 08:33:00 i Allmänt

Jag tyckte att förra veckan gick fort men den här veckan har tiden verkligen sprungit iväg. Igår fixade jag mina naglar hos en kompis efter att hämtat Alvin på förskolan. Barnen hann riva stället ordentligt innan vi var klara. Det tar ju sin tid att sätta på gelenaglar på alla fingrar och så ska de torka och fixas till. Egentligen är jag inget större fan av lösnaglar då de är ivägen vid blöjbyten och påklädning av barnen osv och så kan jag tycka att nagelbanden spänner och värker lite. Men det var snällt av kompisarna att fixa naglarna och hålla koll på barnen! När vi var klara där lämnade jag barnen hos mamma (en kvart innan Richard hämtade dom) och drog ner på stan för en fika. Så skönt att komma hemifrån och bara vara jag för ett tag! Idag vet jag dock inte alls vad som händer då hela dagen ska regnas bort. Blir nog en innesittardag med en godisskål och hyrfilm. Tänk att det redan är fredag idag!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-14 09:31:17

Hej Sarah! Tack för kommentaren om hallen:) Nej vi har inte flyttat till nytt.Vi köpte bostadsrätten för 2 år sen så vi har bott där ett tag,men vi tröttnade på vitt i hallen så det fick bli lite förnying:) Allt bra med dig annars? Kram Camilla

Postat av: Thess

Publicerad 2012-09-14 12:14:45

Hej :)
Det är 2 år & 10 månader i mellan dom.
Fina naglar du gjort.
Kram Thess

Postat av: tessan

Publicerad 2012-09-14 19:35:28

ja tråkigt med det regniga vädret det kan jag hålla med om .. finna naglarna vart. ingen fara om den långa kommentaren förstår dig helt för det är så jag med känner. det är jobbigt och det tär på en .. tillslut går man bara och väntar på att nästa ska komma .. men det hoppas vi inte på nu ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela