Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingtur på stan

Publicerad 2012-09-19 16:54:00 i Shopping

Efter att ha lämnat Alvin på förskolan åkte resten av familjen till stan för lite shopping och lunch. Vi hittade faktiskt lite på rean till barnen och så köpte jag en klänning att ha på mig på födelsedagen. Var bara tvungen att ha den! Funderar på att bjuda på fest bara för att hitta på något, kanske blir det en kusinträff. Än är det tid kvar att fundera ut något då jag fyller i November. Har inte haft fest sedan vi gifte oss så det är nog på tiden nu. ;)

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-09-20 07:23:16

sv: kul å läsa om din åsikt =) alla tycker så himla olika!
ja jag ska boka en ny tid såfort jag fått ett jobb och en inkomst rullar in stabilt så kommer ja lägga undan så mkt ja bara kan å sen boka en ny tid =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela