Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nybakat

Publicerad 2012-09-21 07:34:00 i Tips

Igår bakade vi bröd här hemma. Det blev av den nyttigare varianten av tekakor och rågbröd. Alvin tycker att det är så kul att baka men han har lite dåligt tålamod då det tar så lång tid att gäsa osv. Sedan ville han hellre ha bullar, men men. Som tur var fick både Alvin och Milo i sig brödet med en ostbit på utan problem så de tyckte nog om brödet precis som mamma och pappa. Nu ska jag sätta mig och skriva klart inköpslistan till Ullared. :)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-09-21 08:41:51

Va gott det ser ut! När åker du till ullared? Jag kommer göra allt ja kan för att få med mig lasse dit den här månade n 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela